اس ام اس دوری و جدایی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 31
:: بازدید ماه : 1257
:: بازدید سال : 5613
:: بازدید کلی : 92988

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس دوری و جدایی
چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390 ساعت 19:24 | بازدید : 511 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

دل من همی داد گفتی گواهی / که باشد مرا روزی از تو جدایی

جدایی گمان برده بودم و لیکن/ نه چندان که یکسو نهی آشنایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما شمع غمیم شعله نداریم ، آواز تنیم خانه نداریم

 باور به خدا کن که همیشه جز دوری تو غصه نداریم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حلالم کن اگر دوری اگر دورم ، اگر با گریه می خندم
 حلالم کن که مجبورم  نگو عادت کنم بی تو که می دونی نمی تونم
 که می دونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر لبی خنده زند یاد شماییم/روز و شب در عطش لطف خداییم
ما که در یاد همیم از چه جداییم
/کی شود بار دگر پیش هم آییم؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ابر می بارد و من می شوم از یار جدا / چون كنم دل به چنین روز ز دلدار جدا
ابر و باران و من و یار ستاده به وداع / من جدا گریه كنان، ابر جدا، یار جدا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

راه می افتم بی هدف مقصد راهو نمیدونم / کاش میشد آروم بگیرم ولی افسوس نمیتونم
نه یه قاصدک تو جاده که بشه همسفر من / من یه قصه ام که جدایی شده فصل آخر من

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 میرم و گم میشم آخر تو غروب دشت
غربت / نمیتونم که بمونم توی شهر بی محبت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طول این فاصله ها دستم هست من  جدا  و تو جدا دستم هست
عاشقم باش ولی دورادور دو  قدم  فاصله  را
دستم هست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه كنم چرخ فلك كرده مرا از توجدا / به كدام شاخه نشینم كه دهد بوی تورا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم / منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم / که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دگر در قلب تو جایی ندارم برای   آمدن   پایی   ندارم
تو  تنها  آرزویم  را گرفتی  دگر   از  تو  تمنایی  ندارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از دوریت چه دارم غیر از دلی شکسته ، چشمی همیشه ابری ، پایی همیشه بسته.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش به جای جدایی مردن بود ، چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن



|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: